Jaká bude Vaše náplň práce?
- Starat se o personální rozvoj oddělení, hlídat pracovní podmínky svého týmu a nepřímo zajišťovat vybavení zaměstnanců
- Odpovídat za tvoru a realizaci plánů oddělení a za ekonomické vedení a řízení oddělení, vést a svolávat porady, odpovídat za podklady ke mzdám, komunikovat s klienty, navrhovat investice
- Organizační vedení oddělení přímé i nepřímé prostřednictvím týmu
Co byste měl/a splňovat?
- Středoškolské vzdělání v technickém oboru (strojní, elektro, stavební)
- Nutná je praxe s řízením správy budov
- řidičský průkaz
- znalost práce na PC
- Výhodou je vyhl. 50/1978 Sb a znalosti v oboru elektro
- Schopnost vytvářet konstruktivní a věcné vztahy s obchodními partnery
Co Vám můžeme nabídnout?
- Moderní pracoviště v novém areálu společnosti
- práci ve firmě, kde jsou přátelské vztahy a firemní kultura na prvním místě
- zajímavé finanční ohodnocení a benefity, včetně věrnostních odměn
- 13 a 14 mzda + odměny za nadstandartní pracovní výkony
- příspěvek na dovolenou, penzijní spoření, příspěvek na životní pojištění
- pravidelné firemní společenské akce, teambuildingy
- možnost pracovat na zajímavých projektech
- možnost osobního rozvoje a kvalifikace
- parkování u areálu firmy
- zastávka autobusové dopravy a MHD do 500 m od Vašeho pracoviště
- 3 dny zdravotního volna
- Stravenkový paušál
- nástup možný ihned
Pokud máte zájem, pošlete prosím životopis na e-mail: krizova@intermont-opatrny.cz a pokud nás zaujme sami Vás kontaktujeme. Další informace o naší společnosti naleznete na www.iogroup.cz


Intermont Opatrný Group, a.s.
Sídlo: Mostecká 1973, 431 11 Jirkov
IČ: 08088861
DIČ: CZ08088861