Jaká bude Vaše náplň práce?
-
Efektivní spolupráce s realizačním týmem na přípravě jednotlivých zakázek
-
Organizace poptávkových řízení na dodávky služeb a materiálů, jejich hodnocení vč. administrace
-
Oceňování prací, dodávek a materiálů, sestavování rozpočtů, výrobních a nákladových kalkulací
-
Sledování nákladů a průběhu finančního plnění zakázek, zpracování podkladů pro fakturaci, změnových listů a dodatků
-
Zpracování kalkulací, zpracování nákladových cen a tvorba soupisů prací
-
Tvorba harmonogramů pro provádění staveb
-
Administrativní podpora oddělení, správa objednávek, zakázek, fakturace
-
Spolupráce s oddělením obchodu při přípravě podkladů pro podání nabídky
-
Samostatné zpracování a sestavování rozpočtů
-
Nákup materiálu a služeb na základě výrobních požadavků
-
Komunikace s dodavateli – ceny, dodací termíny, technické problémy, reklamace
-
Podpora při vytváření smluv
Co byste měl/a splňovat?
-
SŠ/VŠ vzdělání technického směru (stavební, strojní) podmínkou
-
Znalost elektro a MaR výhodou
-
Znalost ve čtení stavebních výkresů
-
Všeobecná znalost práce na PC, MS Office (především Excel), AutoCad, znalost rozpočtového programu KROS, praxe min 2 roky
-
Znalosti v oblasti TZB, schopnost číst technickou dokumentaci
-
Zkušenosti s rozpočtováním v oboru TZB či pozemního stavitelství podmínkou, praxe min 2 roky
-
Schopnost týmové práce, dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
-
Samostatná a zodpovědná práce při přípravě projektů
-
Ochota učit se novým věcem
-
Otevřenost k novým nápadům, inovacím a změnám
-
Silné analytické schopnosti
-
Řidičský průkaz B
Co Vám můžeme nabídnout?
- Moderní pracoviště v novém areálu společnosti
- práci ve firmě, kde jsou přátelské vztahy a firemní kultura na prvním místě
- zajímavé finanční ohodnocení a benefity, včetně věrnostních odměn
- 13 a 14 mzda + odměny za nadstandartní pracovní výkony
- příspěvek na dovolenou, penzijní spoření, příspěvek na životní pojištění
- pravidelné firemní společenské akce, teambuildingy
- možnost pracovat na zajímavých projektech
- možnost osobního rozvoje a kvalifikace
- parkování u areálu firmy
- zastávka autobusové dopravy a MHD do 500 m od Vašeho pracoviště
- 3 dny zdravotního volna
- Stravenkový paušál
- nástup možný ihned
Pokud máte zájem, pošlete prosím životopis na e-mail: krizova@intermont-opatrny.cz a pokud nás zaujme sami Vás kontaktujeme. Další informace o naší společnosti naleznete na www.iogroup.cz
Intermont Opatrný Group, a.s.
Sídlo: Mostecká 1973, 431 11 Jirkov
IČ: 08088861
DIČ: CZ08088861